fredag 7 november 2008

Veckans mini-lista

Inför veckans mini-lista tänkte vi vidga tolkningsmöjligheterna ytterligare. Temat för denna fredag blir således "Jag var en kändis men nu mår jag dåligt och försöker hitta mig själv. Därför käkar jag lavastenar och föder upp norska skogskatter. Jag drejar också. På Gotland. Haaaallååå! Kan ingen göra ett hemma hos-reportage hos mig. Alltså, inte för min skull. Mest för läsarna".


1. Agneta Sjödin
"Här kommer hon", som Hans G Lindskog säger. En lågoddsare som fick ett perfekt lopp. Tog spets direkt och släppte inte en meter.


2. Susanne Alfvengren
"... det är just det här som driver mig: att kunna ge något till en annan människa, en sång, en text. Att så ett frö. Ibland kommer människor fram till mig och tackar för att jag har gett dem ord till deras känslor. En del undrar hur jag kan veta så mycket om deras liv! Det är det bästa betyg som jag kan få."


3. Evy Palm
"Bor: Lidköping; Känd som: Långdistanslöpare; På gång: Löparresa till Barcelona"
Igen alltså, "en löparresa till Barcelona".
Det får vara slut nu.


4. Lena Linderholm

Gud vilken ful tavla!




5. Lena Linderholm (igen)
Den här är också jätteful.

Inga kommentarer: