måndag 3 november 2008

Wallinder om att ladda ner

Wallinder är tillbaka. Den här veckan berättar han vad han tycker om fildelning. Eller gör han det?



Tjena där ute.

Yes, nu har man börjat blogga också hehee........ i'm gonna get back on you all!!!! Närå, jag bara skämtar. Det kommer att blir schyst det här. Mest lite av det jag tänker på och whats going on typ....... kanske droppar jag några filmtips också. Jag är ganska filmintresserad och brukar tipsa många kompisar om bra filmer. "Vaffan, du skulle ju sitta och tippsa om bra filmer du", brukar dom faktiskt säga. "Inte dom där idioterna på filmkrönikan". Well sign me up då!!!! Närå, no hard feelings filmkrönikan. Fast det var bättre på Nils-Petters tid. Vaffan gör den gubben idag förresten? Han borde ju bli professor han. Eller få pris på filmgalan.
Många kompisar frågar mig om jag laddar ner. Mitt svar är alltid "No comments". Eller, ja – det gör jag. Om jag inte tänkt köpa filmen så kan jag hellre ladda ner den. För skulle jag ändå inte köpa den så får dom ju inte pengarna i alla fall. Och då går det ju jämt ut. Rätt logiskt ändå tycker jag. Alltså. Nej! Jag laddar inte ner. Ja! Det gör jag. Om filmen är för dålig.
You choose, jag kommer inte att dömma.
/Wallinder

Inga kommentarer: